Skicka en Carl till Bryssel


Det gjorde jag!
Eller, jag är ganska säker på att det är han som tar en plats i Bryssel om alla mp:are får välja.
Såg honom för första gången i en valdebatt i veckan som han ägde, jag tyckte han snackade brallorna av de andra som var med i där.
Han stack dessutom ut eftersom han var en av de "yngre" som var med.
Hon ifrån KD, Ella-någonting var nog yngst, men hennes trovärdighet var noll för mig eftersom hon läste innantill ifrån de papper hon hade med sig in i studion.
Inte påläst = inte en politiker jag skulle rösta på.
Jag gillar dock att hon vill sänka de sjukligt (faktiskt) höga alkoholinförselkvoter vi har idag, men annars så är KD verkligen inte ett parti för mig (vi ska inte ens börja prata om kvinnorättigheter...).
Men Calle Schlyter alltså, he is my man.
Hans efternamn är dessutom väldigt roligt att uttala, bara det är värt en röst :P
Så stick iväg med er och rösta idag.
Jag säger som P Diddy;
VOTE OR DIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se