Suga suga how you get so fly?


Hur mycket sött handlade inte jag igår?
Men det var ju extrapris på Polly och Japp och kakorna och...
Snart kommer min kropp säga ifrån och jag vill inte se fram emot den vita döden d.v.s. snart måste det bli dax för en socker-detox.
Jag tycker bantningskurer och sånt där bara är tjafs, men eftersom ingen mat är bra i överflöd så borde jag cutta tillbaka på just socker eftersom det blivit något som jag äter mer av än jag borde.
En, två gånger i veckan är okej, men inte en, två gånger om dagen.
Nej detta måste jag försöka sätta ett stopp för, men frågan är när jag ska hinna med det?
Har en massa sött i skåpen hemma, kanske ska ta och sockerchocka kroppen en dag och sedan köra sockerfritt efter det?
Det jag vet är att det är försent att börja denna vecka eftersom jag redan käkat upp den där påsen med Polly,får fnula vidare på det där helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se