Sveriges nationaldag


Hoppas ni får/har haft en fin dag idag.
Själv hade jag två planer att välja mellan, dessa blev sedan tre och det slutade med att jag valde en fjärde väg.
Har inte firat på något särskilt sätt, blev jordgubbar och blåbär till frukost bara.
Vädret idag gav mig noll energi, så trots att jag först vaknade vid 9 gick jag inte upp ur sängen förrän 11.30.
Så segis-dag idag alltså.
Men jag har en sak som jag sett fram emot ett bra tag nu, Sverige-Danmark ikväll!
Hoppas såklart på blågul vinst och att få se zlatanska mäzterverk (hehe) men idag har jag ingen större önskan om att få se matchen live på Råsunda som jag brukar ha (eftersom alla är så tråkiga och/eller fattiga och inte vill kolla på landslagsmatcher) då det är så mulet och trist ute.
Lär dock vara jättemånga danska skallar närvarande eftersom det är så lätt att ta sig till Svedala från da D-land och det lär ändå vara bra stämning på arenan.
Vi får se hur det går i matchen, om svenskarna kämpar för att det är vår nationaldag idag eller om danskarna får en anledning till att fortsätta fira sin nationaldag som var igår.
Håller hur som helst tummarna för en bra match emot danskjävlarna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se