Sommarkurser

Vad sjukt!
Jag har kommit in på ALLA mina sommarkurser!
Kan det vara så?
Jag trodde man bara kunde gå en kurs på sommaren?
Frågan är vilken/vilka kurser jag ska välja.


Företagsekonomi/Marknadsföringens etik!

Sociologi/Sociologi och populärkultur, reserv 184
Informatik/Söka och värdera information på webben, reserv 75


Oj, oj!
Jag hade visst missuppfattat/inte läst igenom antagningsmejlen.
Jag har kommit in på kursen Marknadsföringens etik, de andra var jag bara reserv på.
Shit, plugga i sommar, ska det vara något?
Hoppas att jag inte måste köpa en massa böcker, två tycker jag verkar lagom.
Men detta blir nog bra, vi testar!

Kommentarer
Postat av: Vicky

du får i teorin läsa 30 p samtidigt tror jag. Kom själv in på två 15 p kurser som gick heltid samtidigty att jag inte gick ena var ju en annan femma. staffan girafff!

2009-06-03 @ 11:47:19
Postat av: Lejonstrand

Nää kan det stämma?

Weird.

2009-06-03 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se