Audrina får egen realitysåpa

The Hills star Audrina Patridge reveals her darkest side yet: an alluringly mysterious new hair color and bangs.
Laurens kompis får egen realityserie.

Har du tröttnat på lyx-reality-drama-serier? Efter MTV-klassikerna Laguna beach, The Hills och The City kommer tv-kändisen Audrina Patridge med en uppföljning, skriver Hollyscoop. I den nya realityserien (som saknar programnamn) får vi följa Audrinas stormiga karriär- och kärleksliv.  

- Vi är tacksamma för att få jobba med Audrina, säger tv-producenten Mark Burnett i ett pressmeddelande. Hon har redan bevisat sin stjärnstatus och vi ser bara fram emot att ta nästa steg i Audrinas karriär.

 
More The Hills-nyheter to the people.
Eller bara till mig och Vicky? :P


Kommentarer
Postat av: vicky

kommer nog titta på denna om den kommer!

2009-03-21 @ 22:08:38
Postat av: Lejonstrand

Ok coolt, jag med! Men jag undrar om det kommer vara intressant i 25 min?

2009-03-22 @ 11:30:05
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se