Bakat och klart

Det blev inte så mycket kladdkakemuffins som det blev chokladmuffins, men det får väl vara okej ändå.
Nu är också andra chansen i Melodifestivalen avklarad, det var väldigt upprepande kan jag tycka.
Lite konstigt att vissa fick uppträda med låtarna två gånger också, känns som att man kan alla de låtarna nu och att de kommer ha bättre chans i den riktiga finalen nästa vecka.
Tyvärr kom inte mina två favoriter dit, Star Pilots med Higher och Lili & Sussie med Show me heaven, men man får väl vara nöjd med att lilla Kungsängen har en representant  närvarande.
Kungsangen for president!!
Efter det stod klart bytte jag kanal till 4an och började titta på Employee of the month, men eftersom det visas ett nyhetsblock där nu, så sitter jag här och skriver och kollar på Spotify efter låtar att ha på min "Bäst just nu"-låtlista.
Bl.a.:
Knock on wood
Pour some sugar on me
Higher ground
Hiphoper

i olika versioner.
Nej men tillbaka till filmen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se