Bättre idag

Vete fan vad som drabbade mig igår!
Som tur är har jag varken huvudvärk eller känner mig illamående idag.
Tur, eftersom jag har tenta på fredag som jag knappt pluggat till och MÅSTE klara om jag ska fortsätta med detta programmet.
Frågan är väl om jag ska fortsätta också, men klarar jag fredagstentan får jag iallafall fortsatt CSN också, det är också ett måste inför framtiden.
Vi får väl se hur det går med det där, just nu är jag matt och känner mig helt slut i huvudet, beror antagligen på att jag har noll innehåll i magen.
Jag som har så mycket att göra idag och imorgon!
Det känns som att det inte kommer gå!
Måste handla på Ica, hitta nått på Gina T (har bara bytesrätt på ett plagg till idag) och såklart också PLUGGA.
Lycka till till mig!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag har prov imorgon... och på lördag.. so you are not the only one..!

2009-03-25 @ 15:10:22
Postat av: Lejonstrand

Äsch, högskoleprovet räknas inte! Det går ju inte direkt att plugga sig till ett bra resultat. Synd att jag inte hann anmäla mig så kunde vi jämfört resultat, maybe next time?

2009-03-25 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se