Caution!

Vill sååå extremt mycket se denna dansföreställning med Bounce.
Who's with me?!
Nå, jag förväntar mig inget svar... :(


Streetdansgruppen Bounce nya föreställning Caution på Orionteatern utspelar sig runt om, ovanför och mitt bland publiken. Var beredd på allt från vatten, djur och blod till svettig dans.

Föreställningen Caution på Orionteatern, bjuder publiken på en visuell resa i 3D-format. Dansarna finns ovanför och mitt bland publiken. I föreställningen förekommer stroboskopsljus, hundar, blod samt vatten. Om detta avskräcker dig - så kom!
Det här är en föreställning som handlar om rädsla och att övervinna den. Bounce dansar som om det inte finns någon morgondag. Energin och glädjen drar dig obönhörligen med in i ett rus som du aldrig upplevt tidigare.
Bounce Streetdance Company bildades 1997. Då gick några av de bästa streetdansarna i Sverige gick ihop för att exprimentera och upptäcka nya dansstilar som popping, locking, boogaloo and new school.
Information
Föreställningens längd ca 1 h och 15 min.
Föreställningen börjar kl 16.00. Insläpp i salongen 45 minuter innan föreställning. Då visas film!
Viktig Information
Publiken står under hela föreställningen
Ledig klädsel
Medverkande
Alvaro Aguilera, David Dalmo, Joe Jobe, Filmon Michael, Fredrik Rydman, Ambra Succi, Jennie Widegren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se