Dålig

Dagen började inte bra, blev uppringd av M, som antagligen inte ens vet att hon ringde mig då hon inte svarade i telefonen.
Jag trodde det var mobilalarmet, men nehej...
Så där fick man gå upp en timme tidigare.
Hade sen föreläsning i pedagogik och efter det kursinformation inför andra året på beteendevet.
Kändes sådär.
Iallafall, redan i skolan började jag få huvudvärk, men det var när jag kom hem så det verkligen slog mig.
Prövade att äta, men det blev inge bra det heller då jag kände mig illamående.
Sov då en slurk eftersom huvudvärk ger mig lite småpanik, då jag nästan aldrig har det, men det hjälpte inte.
Nu har jag haft samma ont i 4 timmar.
Vet inte vad det kan bero på, matförgiftning?
Jag kan verkligen inte ha detta nu, det går inte.
Kommer antagligen gå och lägga mig tidigt och hålla tummarna för att allt detta försvinner under natten.
Fy faan!
Funderar på om jag ska ta alvedon, den enda värktabletten jag har här, men eftersom jag inte ätit mycket så vågar jag inte riktigt.
Och spyr jag försvinner ju effekten.
Usch, usch, usch...
Det enda bra denna dagen har haft med sig är att sett att jag får inkomst imorron.
Kan dock inte vara för glad för det eftersom jag mår såhär.
Är förvånad över att jag ens kunde blogga såhär mycket.
Nu ska jag iallafall stänga ner datorn och gömma den i nått hörn som jag inte kan grisa ner den i.
Detta är för bra för att vara sant...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kryis påis! // vickys

2009-03-24 @ 21:06:22
Postat av: Lejonstrand

Tackis.

2009-03-25 @ 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se