Det bidde inget

Efter att jag stängde av datorn gick jag och la mig i sängen för jag var så trött, så jag kom inte iväg till pappa.
Några minuter senare nästan hoppade jag upp igen för att hinna kolla på The Hills, silly lilla jag ^^
Nu är man lökig också, käkade nästan ett helt grönt Pringles-rör till programmet.
Och nu är jag tillbaka vid datorn igen för att googla fram recept för kladdkakemuffins, det blev så bra när jag bakade det med syskonen senast.
Tänkte använda ugnen när den ändå är på (mamma bakar äppelpaj).
Nej men då är det väl bara att sätta igång!

Förresten, är det bara jag som kommer ihåg när någon berättade en saga i Björnes magasin när man var liten som började med typ en tröja, men att det hela tiden inte blev det som det skulle bli?
Typ en tröja, nej det blev en vante, nej det blev en tumme, nej det bidde ingenting? Eller har jag drömt det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se