FÄRJAN 2!!!

Och vi kanske ska boka en kryss med Cinderella den 10e eller 11e april :D
Dock utan att bli inspelade och mera för att fira mig till 22 år i branchen.
Ikväll är det dock dags för detta:

Ikväll sjösätter vi Färjan 2! Mycket är sig likt; Håkan är singel och står i baren, Anita håller ordning, Per sjunger och underhåller gästerna. Men vi får också lära känna några nya ansikten ombord under säsongen.
Och du missar väl inte att favoriten Håkan börjat blogga? Inga konstigheter!


Jag är såå bänkad kl 20.00 ikväll!

ÄNTLIGEN är Färjan tillbaka :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Woho! (Men du kan ju tala om att det är ditt födelsedagsfirande!)

2009-03-30 @ 16:08:53
Postat av: Lejonstrand

Haha, javisst! Eller så kan vi spela in vår egna dokumentär (det där lät snuskigt).

2009-03-30 @ 16:13:09
Postat av: Anonym

haha ja, men jag syftade på när du frågar mig om jag vill med! Men om det blir dokumentärer så stannar jag nog hellre hemma :p

2009-03-30 @ 18:33:03
Postat av: Lejonstrand

Men vad faan, du får ju ställa upp för gruppen nu :P

Nej men det blir videokamera-fritt iallafall. Ska bara kolla upp datumet och att alla kan sen ere klart!

2009-03-30 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se