Går vidare

Tror inte det är bra att jag sitter vid datorn längre, min tid är ute nu.
Går över till tv:n istället, haha.
Fast usch och ångest, det är ju inte heller bra.
Tenta på fredag, you know.
Men men, det kommer gå som det går, jag kan inte göra så mycket mer än att plugga och hoppas att jag tar in rätt grejer i huvudet så jag kan svara på tentafrågorna.
Det som är jobbigt är att tentan inte känns så svår, men när man vet hur mycket som hänger på den så blir man lite nervig...
Idag var en hyfsat bra dag iallafall, hade jag skippat energidrycken för 3 timmar sen hade jag kanske inte varit så stissig just nu, det kan jag ångra.
Bäst att plugga när det är ljust ute har jag märkt.
Aja, än så länge är det bara onsdag, jag hinner plugga en del imorgon efter föreläsningen, men ändå.
Hoppas, hoppas på bra resultat.
Var bara 5 poäng ifrån G på förra tentan, så klarar hjärnan av att ta fram det jag lärde mig för drygt en månad sedan så går det nog bra.
Måste klara matten bara, sen så.
Men bye bye nu.
Ska äta, kolla danskt tv-program (gissa vilket!), duscha och plugGAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se