Gårdagen som LA-girl

Alltså, jag och Linn fick höra att vi såg ut som LA-girls, typ uppiffade och så när vi var på Pub Anchor igår.
Eeh, okej.
Jag tolkade det som en bra sak, typ alla andra där hade ju inte lagt någon större tanke inför sitt klädval inför kvällen.
Eller, det var sjukt många med Metallica-tishor eftersom ett tributeband till dom skulle spela där, men annars så var det en hel del andra bandtishor och munkjackor.
Dresscoden var väldigt svart och det var vi med på också.
Det enda färginslaget jag hade i min klädsel var ett par illrosa strumpbyxor som jag hade under ett par andra svarta.
Yes, du läste rätt, två par strumpbyxor!
Det blev en jättecool effekt när man t.ex. böjde på benen för då blev de plötsligt rosa!
Hmm, jag kan egentligen skriva mer om nattens hoolaballoo, men jag känner att klockan tickar iväg och jag borde skynda över till den där andra föräldern och company.

Får se om jag skriver nått ikväll, när jag går till pappa brukar det bli sena kvällar.

Anyhoo, hej med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se