Hänt idag och händer imorron

Gick direkt ifrån sängen till duschen, kanske hjälpte ångan halsen något (eller sömnen) för jag känner mig mycket bättre idag, det var nästan så att jag gick till skolan som började för 45 minuter sen, höhö.
Efter duschen gick jag direkt på lunchen som bestod av vårrullar, jasminris och en tomat, kände att grönsaksinslaget var lite tvingat med det passade faktiskt till.
Såsade till det hela med nån ny sweet chili sås med smak av kokos, den var riktigt god faktiskt.
Eheem, sen då?
Ja, har inte gjort särskilt mycket.
Spanat på skolgrejs i mejlen, kollat twitter, bloggar, youtube, aftonbladet och har som vanligt haft på tv:n i bakgrunden.
Har dock märkt att allt spanande på datorn och tv:n inte är bra för mina ögon, igår gjorde de ont och blev röda, meeen det berodde kanske på att jag var uppe lite väl länge igår :S
Men men, det var igår och idag är idag.
Planerna för idag är att ta mig utåt och köpa mjölk och juice på ICA och sen kanske baka kladdkaka eftersom jag är totally bored av att bara sitta stilla i soffan.
Senare idag kommer antagligen dagens namnsdagsbarn (HAHAHA! Det är DU som är Greger) över för att joina mig i soffan :P
imorron blirre antagligen chirre och dirre till tonerna av "Tingeling, tingeliiiing..." och gissningar på vem som kommer att vinna Melodifestivalen.
Skrivs mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se