KiNgzFieLd!

Japp, nu är man i sin barndomsskitort igen då.
Var det tre veckor sedan sist?
Det känns sjukt mycket längre.

Kom nästan nyss hem och efter att ha träffat Carro i Jakan och Linn i Mörby.
Riktigt kul var det, det blev hemskt mycket skvaller.
Mycket prat om "back in the days" och lite om vad folk gör nu, vilka folk gör nu och har fått barn med.
Egentligen är det inte konstigt eftersom vi är 21 (22) men det beror väl på hur redo man är och att jag själv inte är det.
Sidospår där, nej, jag ska nog avsluta detta inlägg nu.
Känns som att huvudet inte klarar av att jag lyssnar på musik på både radion och datorn samtidigt och ögonen skulle kunna få en släng vila de med innan kvällens utgång.
Måste funta ut vad jag ska ha på mig också är ganska säker på att det blir något svart iaf.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se