Kladdkakemuffins


Jag råkade somna vid 18, vaknade upp vid 20, undrade vart tusan jag var och allt det där, men sen kom jag att tänka på något ätbart.
Kände för något sött och någon slags belöning för att jag ändå pluggat riktigt bra denna tentagång men hade inget på min godishylla(!) så att röra ihop kladdkakemuffins blev lösningen.
De blev sådär perfekt hårda på utsidan med riktigt mjuk, krämig eller kanske kladdig insida.
Muuuhums!
Det verkar bli en fredagsvana det här med kladdkakeri?
Får väl se nästa vecka om det blir tredje gången gillt.
Kul att jag kommit igen med att baka också, det har legat på is ett par år nu, vet inte riktig varför det blivit så?
Jo förresten, det blev nog så när jag började träna.
Men nu har jag slutat så nu blire bakis värre :P
Kladdkaka med glass nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se