Klart!

Nu var tentan skriven "dööntöndöööö"
Med betoning på , haha.
Ja det gick inte så bra, jag hade otur med frågorna helt enkelt (man kan ju inte kunna allt).
Svarade inte alls på frågor värda 15 poäng och vissa andra frågor känner man sig osäker på.
Räknar med 8 definitiva poäng iallafall.
Av 48, så det känns sådär stabilt.
Men men, det har varit jättekul att läsa den ena kurslittboken, Personality av Friedman och Schustack;

Sjuuukt intressant och boken har fått mig att läsa igen, plöjde 220 sidor igår till skillnad från att läsa i princip ingenting alls överhuvudtaget pga någon spärr i huvudet.
Känns skönt att läsa en bok som känns så rätt, får mig att känna att jag verkligen går ett program som passar mig.
Då det är E:s bok som jag lånat så tänker jag definitivt köpa den från AdLibris senare.
Det kändes verkligen inte som man läste kurslitteratur, allt var bara intressant, haha.
Är kanske inte supernöjd med tentan, men pennan fick flöda en del ändå, det var inte som det var en blank tenta man lämnade in...
Men läsningen alltså, genombrottet igår, det känns så skönt!
Nu ska det gå så bra så!
Har omtenta nästa vecka som är ett måste att klara av, samtidigt börjar en ny pedagogikkurs, dock ska vi inte ha salstenta i den kursen, så det är också en lättnad.
Men nu fira med japp och Brämhults juice! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det är roligare å skriva prov mer oförbredd.. mer spännande! vick7

2009-03-20 @ 15:12:41
Postat av: Lejonstrand

Det är det inte alls det.

2009-03-20 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se