Lite sömn, lite mat, lite tv

Satt, eller snarare låg och somnade medans jag tittade på Unga mödrar på 5an.
Sov i hela två timmar så jag vaknade först 20.30 med knivar i halsen vilket inte var så kul, men klart välbehövda timmar.
Har inte sovit ut som jag borde för att få bort hals- och öronontet, men nu är man en bit på vägen iallafall.
Hoppas jag kan sova ikväll bara :o
När jag vaknade blev det Sveriges värsta bilförare där halva programmet tyvärr redan hade gått, men som vanligt var väldigt roligt.
Till det blev det uppvärmd mat i micron eftersom jag sovit bort middagen...
Efter det blev det Criminal Minds som brukade vara en favorit med som nu känns tråkigt, fortsatte titta på Kitchen Nightmares som var riktigt vasst, eftersom en av cheferna i resturangen som skulle fixas till var extremt störig, vilket möjliggjorde bra tv-tainment :D
Nu så är det bytt är bytt till kanal 9 och titt på Jay Leno, blir säkert lite Conan efter det och till sist posta två till inlägg, men allra, allra sist blir det natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se