Måste skriva lite mer ändå

Det är svårt att förklara, men alla människor var väldigt "stockholmska" när jag såg dom passera idag.
Det kändes bra i hjärtat på något sätt, som att man var hemma, på riktigt.
I Västerås känns det inte så riktigt, att man passar ihop med människorna på nått sätt.
Äsch, det låter jättekonstigt, men det jag menar är att det är skillnad på folk och folk. Typ.

Vad märkte jag mer?
Jo, twittrade om att de nu fyllt Selecta-automaten!
Den har funnits i ett halvår, men stått tom, och det är alltså först nu som någon kommit på att det skulle vara lukrativt att fylla på den.
Bra där.
Inte för att man köper något i de där automaterna, men det säger en hel del om orten man bor på:s status.
Nu är Kungsängen alltså back in business, redo att ta över hufudstads-kronan.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag stöttar helt att kingsfield ska bli hufuvudstad!! om jag hade ansiktsbok på riktigt skulle jag strarta en sån grupp å bli 1ademinstiatör. känner att stavfelen hopar sig här

2009-03-07 @ 16:06:27
Postat av: Lejonstrand

Hellre än sån grupp än "Våga vägra toffel"-skiten som vissa håller på med inga namn nämnda

2009-03-07 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se