Mycket att göra!

Jag som skulle slappa och plugga imorron.
Men icke!
Jag ska ringa Silja Tallink för att förhoppningsvis boka RAW-kryssningen, köpa en mattsvart ögonskugga, fixa frukost och lunch, tömma kylskåpet, packa survival-kit för besöket i Kungsängen över helgen + utgångskläder, på allt det ska jag gå i skolan mellan 14.15 och 17 också!!
Faan, idag har jag knappt gjort något och nu kommer allt på samma gång!
"Här kommer alla känslorna på en och samma gång, här kommer alla känslorna på en och samma gåhåhååång!"
Per Gessle också, vilken dag jag har framför mig! :S

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag pratade med pappa, han kollade med butikschefen och de har tydligen SLARVAT bort någon fil som de skickar till banken så den ordinarie personalen har inte heller fått någon lön. Men de trodde det skulle komma i nästa vecka. C u tomorrow!

2009-03-05 @ 13:02:23
Postat av: Lejonstrand

Woho, lön! Lite sent bara, men ändå.

2009-03-05 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se