Nu slutar snart skolan!

...och jag sitter här vid datorn i soffan.
Vi skulle bara kolla på en film ändå, Milgrams lydningsexperiment, känner ni till det?

Försöken avsåg att belysa och mäta försökspersoners benägenhet att lyda en auktoritet som instruerar försökspersonen att utföra handlingar som personen normalt inte skulle vilja utföra av samvetsskäl.

Jag skippade alltså det, det känns som jag känner till experimentet hyfsat bra.
Tanken var att jag skulle plugga när jag vaknade men icke,
Känner ångestattacken över det börja så smått, har en uppgift som ska in imorgon nämligen.
Dessutom är det bio kl 18 idag, förhandsvisningen som inte har premiär förrän den 20 mars och så den är ett måste att gå på!
Nej men det blir bra det här.
Poster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se