Mamma och kussen

Virre kom igår och hon var fruktansvärt pepp på att göra saker, bla ville hon gå ut.
Jag är ju lite krasslig, visst ville jag gå ut, men bara efter att vi varit och käkat på Donken (och Vicky fått en snubbe att sittdansa med henne) så kände jag att det var dags för en god natt och inget hej till nån dörrvakt.
Idag var det lite granna samma sak, när klockan ringde vid 10 då jag skulle ner och öppna dörren till mamma så var det V som stängde av den.
När jag och mamsi kom upp igen var hon påklädd och klar och ville sticka och köpa påsk pyssel-grejer.
Vi var inne på Åhlens, Panduro och Tiimari(stavning?) och nu ska vi snart måla våra egna påskägg och fixa och trixa.
Ska bli skitkul, men minns typ inte hur man gör, kändes helt blankt i huvudet när man var i de första affärerna, men i Tiimari fick man en hel del fina idéer.
Vi hann in på Brynolf Bagare också och köpte en hel del sötsaker, blev att äta pastaälgar till lunch, spela Vem vill bli miljonär? på dvd och nu när maten snart smält så ska pysslandet strax börja.
Eller oj, det är The Hills-weekend.
Ja, då får vi se när påskpysslandet börjar då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se