Pluggis

Idag har det varit mycket plugg.
Men som vanligt känns det för lite.
Har dock varit ovanligt lugn för att ha tenta imorgon, vilket känns lite udda.
Kanske kommer den värsta ångesten vid 3.00 i natt?
Jag har laddat kylen med energidryck, så det ska nog gå bra :)
Nej men jag har faktiskt varit jätteduktig med att äta mat dessa dagar, känns som att tiden går fort och att man ständigt måste till kylen och fixa till något bara.
Nu på kvällen har jag dock ingen laga mat-lust alls, blir något micrat till kvällen säkert.
Not good, men maten ska bara fylla magen nu så jag får energi och kan plugga mer.
Även fall innehållet kanske inte är så bra...
Plugg, plugg nu!

Kommentarer
Postat av: PIJAH

Lycka till imorgon. :]

2009-03-19 @ 19:51:19
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se