Hittills

Har åter igen lite tid över då flicker'a ligger i min säng och tycker att det är skitkul att säga det man gör, när amn gör något.
Typ "skratt, skratt, skratt" när man skrattar och "host, host, host" när man, yes you guessed it, hostar.
Jag var inte helt med på den.
Nu är det alltså söndag och Tjorven ska dra hemåt vid 14.40 Schamilla åker nog imorron bitti.
Vi funtar nu på vad och vart vi ska äta.
Det lutar åt lasagne, pizza, sallad, sushi, kina, thai, ja det lutar åt en massa möjliga håll, vi får se vad det blir.


Iväg nu!


Kommentarer
Postat av: vicky

TJa

Jag sa ju att de skulle bli kort tid, tjorven drog ju redan runt 2 tydligen. framför allt o´m jag skulle kommit klockan 8 på kvällen liksom. liksom vad hinner man då på en skala ett till tio liksom*?!

2009-03-29 @ 18:19:37
Postat av: Carro

När kommer du till Sthlm? längta efter mia

2009-03-30 @ 00:32:13
Postat av: Ville

Villevessla.blogg.se

Två storstäder kan inte ha fel. Ville is back.

2009-03-30 @ 01:36:40
Postat av: vicky

Titta!

2009-03-30 @ 01:45:40
URL: http://villevessla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se