Helgen, i princip

Vi tog hissen ner och gick 10 meter till Amore.
Där käkade vi kycklingsallad, falafeltallrik och oxfilépizza.
Gissa vem som åt vad?

Det var riktigt gott det jag åt iallafall :)

På tal om mat vet jag inte om jag skrev att vi käkade på Jensens i lördags och sen gick och neonbowlade under ena halvtimman när det var Earth hour.
Strike - Restaurangbild 1
Kanske lite väl mycket lampor och platt-tv apparater som stod på där, men vi hade inte på några lampor hemma iallafall!
Jag hamnade i bowlingsvacka och hamnade 3/3.
Camilla vann och Maria kom dårå tvåa.
Efter det gick vi hem och kollade på fotboll.
Vi hade tankar på utgång, men pallade inte riktigt med.
Satt och spelade lögndetektorspel istället, vilket spårade ut något...

Igår åkte M vid 15 och jag och C gick på en Västerås rundtur, trots att vädret var lagom kasst.
Efter det hastade vi in och lämnade in Patrik 1,5 och hyrde zombiefilmen REC och komedin Baby mama istället.

Usch för den första filmen!
Första skräckfilmen jag sett i min lägenhet och förhoppningsvis sista också!!
Läskiga oberäkneliga zombies var det i den filmen, som följdes av en inte så lika läskig film, om man nu inte tycker bebisar är läskiga :P

Såg inte hela filmen eftersom jag somnade hela tiden, så vi såg om den imorse till frullen (bestående av smoothies och ostmackor).
Efter filmen blev det Little Britain eftersom det är vår serie..
Omslag: Little Britain - Säsong 3 (2 disc)
Chillade tills det var dags för Camilla att dra sig hemåt.
Efter det blev det Konsum.
Köpte bl.a.  fryst hackad lök som är världens bästa påhitt för mig eftersom mina ögon inte klarar av dom.
Skulle plugga inför seminariet imorron men eftersom C stannade så länge har det inte blivit mycket med det.
Det har så att säga "blivit fittigt att fitta in det" hahaha.
Nej men, det ska nog gå bra.
Vid 22-tiden :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se