Skoja inte!

Kan lika gärna fortsätta med min utropstecken-trend!
Ja, nu har man varit uppe i en och en halv timma och för vad?
För att stressa, få ont i magen och äta utan att bli mätt.
Lite konstigt det där sista, för när jag är stressad brukar jag inte kunna äta, men okej.
Kan ju skriva att stressen för den mesta delen beror på RAW-kryssningen som fortfarande är obokad, SiljaTallinks, eller TallinkSiljas system ligger nämligen nere.
Annars stressar jag över att jag måste packa med ofantliga mängder med grejer hem.
Jag hade inte tänkt ta med datorn, men nu måste jag visst det.
Sen är jag nästan på väg att ta med mig två jackor, ne michelin gubbe-dunjacka och en kappa.
Väldigt onödigt egentligen, men ska man ut är en tjock jacka att föredra då man, ehm, kanske inte har så mycket kläder på sig.
Nakenfis, javisst!
Närå, inte riktigt, men man har ju mindre kläder på sig.
Inte så många jackor och koftor på dansgolven menar jag.
Eller, det kanske de har i Norge?
Lusekoftan kanske är det kjempe-penaste man kan ha på sig där.
Ooh min norska är så bra! :P
Nu tappade jag tråden lite, men egentligen borde jag tappa den helt och inte sitta och hänga här vid datorn.
Så får/måste det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se