Smoooothiiies!


(Klicka)

Har just postat en kommentar om smoothies och blev lite sugen på en.
Men.
Jag orkar verkligen inte med att diska mixern efter jag använt den; glasskannan är tung och svår att diska och ända sen min förra mixer överhettades så är jag ärligt talat lite vaksam (läs: rädd) när jag använder den nygamla jag har nu.
Den här veckan har det dock blitt smoothies två gånger, bananerna höll på att dö och eftersom jag inte gillar dom när de är bruna så brukar jag slänga ner dom i mixern tillsammans med de bär/frukter jag har i frysen.
Den här gången mixade jag smoothien med smultrondryck den ena gången.

Det blev väldigt gott!
Den funkar förresten som måltidsdryck också.
Namnet är kanske lite missvisande eftersom det inte finns mycket smultron i, men what the heck, den är ju god?
Btw, jag vet inte om ni märkt det, men jag är väldigt inne på smultron just nu :D
Glass, diskmedel, duschkräm, pläd och så nu smultrondryck!
Listan kan inte göras riktigt lång, men jag tror heller inte att den kan göras mycket längre?
Det kan inte finnas så många fler smultronprodukter?

Till sist ska jag skriva om denna smoothietetra med smak av tropiska frukter som jag köpte när jag var på Willys senast.
KÖP EJ! är mitt råd när det gäller denna "smoothie" som smakar och har samma konsistens som Ekströms fruktsoppa.
Inte alls tjock som jag vill ha mina smoothies.
Haha Willys, där får ni för att jag inte fått min lön!
Nej men smoothies ska väl ändå inte vara tunna som soppor? Då ska de väl heta soppa? Eller smaksatt vatten, typ?
Nu blev jag kritisk, jag som bara ville ha en smoothie.
Är nog lite hungrig och kinkig, här behövs mat!
Stat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se