Studievägledning

Jag fick inte jättemycket konkret ur det hur JAG ska göra, men studievägsledaren pushade mig åt företagsekonomi-hållet på mötet idag.
Visste inte att jag kunde läsa det och ha i min kandidatexamen, tror pappa skulle hoppa upp i taket om jag skulle välja den kursen.
Än så länge har jag inte läst på om kursen, men jag gillar det jag hört.
Så ja, det skulle jag kunna läsa i höst, dock kvarstår frågan om VART jag ska läsa kursen i sådana fall.
Stockholm?
Västerås?
Uppsala?
Örebro?
New York?
Ja det där sista var kanske mest önsketänkande då...
Så svårt att välja!
Vi pratade om det på seminariet idag, om att vi är fria och har rätt att välja men att kaos kan skapas av både för många och för få val.
Känns som att man har för många just nu :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se