4.30. Igen

Oj, oj vad man lagt sig sent de senaste två dagarna.
Jag borde inte ens vara vaken nu, egentligen.
Förhoppningsvis kommer jag vara piggare idag än jag var igår iallafall.
Då vaknade jag, eller gick upp snarare, kl. 14.
Då var tanken att jag skulle plugga, vilket såklart inte gick (men Vicky did it! Duktiga hon).
Jag var t.o.m. för trött för att ligga i soffan.
När jag då skulle lägga mig i sängen för att sova bort min trötthet (masterplan!) så kunde jag inte ens somna, vilket var väldigt udda.
När jag gick och för att duscha vid 18-tiden blev det bättre iallafall, fast det var inte förrän runt 20-tiden so vi faktiskt gjorde något.
Det blev Happy feet uppe hos John, sen American pie-The wedding joinade Emma och Theresa på samma ställe, sen en mackfix på Subways och sista filmen I hennes skor till maten och när den var slut var klockan 4.30.
Idag ska klockan inte bli 4.30 innan jag slaggar.
Vi kan sätta maxtiden för uppevarande till 1.30.
Absolut sista nedbäddningstiden.
Får försöka få det att hålla... :S

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Nu fatta jag grejen med båda gängen=)=)

2009-05-10 @ 19:51:39
Postat av: Schamilla

Men, vad kul=) hehehe

2009-05-10 @ 19:52:13
Postat av: Lejonstrand

ding ding ding På Maria FF:s sätt, du vet :P

2009-05-10 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se