90's - ett försvarstal


Ska strax ta ett "avbrott" i mina studier och titta på Henrik Schyfferts försvarstal om 90-talet.
Har velat se föreställningen och det är excellent (eeexcellent!) att den går på tv.
Järnspikar att den är så lång bara, 2 timmar har jag egentligen inte en dag som denna, men eftersom jag känner mig kass i pluggandet kan jag iallafall se fram emot att göra något roligt för att muntra upp mig.
Dessutom "sparar" man ju pengar genom att se den här showen på tv och inte live där man skulle ha behöva betala för dyra biljetter för att få se Henkan uppträda.
Nej, detta blir bra sörrni!

Hmm, det var djupare än jag trodde.
Allvarligare.
Visst skrattade man (dock inte lika igenkännande som alla födda kring 1968...) men så här efteråt kommer jag bara ihåg den seriösa delen av framträdandet.
Och så vill jag göra NÅGOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se