Carro has left the building

Inte ens 24 timmar var hon här, inte heller tog hon ostbågarna med sig, kiddo!
Igår hyrde vi Hancock, se den inte!
Fanns inte mycket bra att säga om den filmen alls, nej, jag kommer inte på något alls just nu faktiskt.
Till middag blev det tacos och efter det en välbehövlig promenix innan schlagerspektaklet satte igång.
Jävla Norge, jag tycker inte det är en bra låt.
Hade jag slösat pengar och ringt och röstat hade jag nog lagt min röst på Kejsi som jag glömt vilket land hon var ifrån (Andorra?) eller Turkiet i princip för att de är de enda jag kommer ihåg ifrån igår som var bra, haha.

Imorse blev det lite frukost och sen lunch ute på stan, båda tog en tyvärr torr lasagne, men det visste vi ju inte om innan att den skulle vara...
Efter det skulle Carro kolla på flashiga ringar, jag tittade på och agerade lite smakråd, satte mig inte på en stol och lekte med lego!
Jag kollade upp min egen ringstorlek också, 15,92 passade bäst och det är väldigt litet, inte konstigt att jag har problem med att hitta ringar.
Jag får fortsätta med att använda barnringar som man kan ändra ringens omkrets efter ens egna fingrar, haha.
Vi gick sedan hem till mig tills Carros tåg skulle gå.
Väl nere på tågstationen tog vi det lugnt, jag gick in på tåget och satte mig och chillade lite :)
Carro lärde sig också hur de automatiska dörrarna på tåget fungerade och skulle briljera när andra gick på som inte kunde få upp dörrarna.
Så är det i Västerås, man lär sig en massa grejer här, kom hit vettja :D
Carro är såklart också välkommen tillbaka, nästa gång går vi och tittar på Hacke Hackspett hotellet uppe i trädet i stadsparken, samtidigt som vi äter ostbågar :D

Kommentarer
Postat av: Carro som äntligen återvänt till den verkliga världen

Oh, ostbågar!

(Kör nog lila tunika istället på fredag, hur blir det för dig? :p)

2009-05-17 @ 17:32:39
Postat av: Lejonstrand

Vaddå "verkliga världen"?? Och jag vet fortfarande inte hur kläderna bli på fredag, måste antagligen byta om någonstans, så inget tungt eller lättskrynkligt iallafall! Ska kamma igenom V-ås Stureplans-utbud och sen får vi se :D

2009-05-17 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se