"Daniel Westlings" twitter

Ja det är inte den riktiga, men det är sjukt roliga inlägg.
Kolla själv här och på några favoritinlägg längre ner:

http://www.intetnytt.se/humor/42-ovrigt/215-daniel-westlings-twitter

21:56 Dagens gåta: Vad kallar vi Silvia när hon hoppar höjdhopp?.

21:58 Rätt svar: Drottningholm.

12.05 Kungen har fått punka på Bentleyn. Snabblagningssprayen slut så vi testade med gräddsifon istället. Inget att rekommendera.

12.12 Lurar Calle P att suga i sig den sista lustgasen ifrån sifonen.

12.13 Calle P tror att han är Mowgli och slickar som besatt efter osynliga myror på armarna. Jag och Kungen nynnar på Djungelboken och beskådar spektaklet.

10.12 Traktorpulling på borggården. I startfältet finns Calle P med en trimmad Stiga åkgräsklippare. Lilian på permobil.

21.32 Jag och Vickan spelar Singstar. Efter tre låtar surnar hon till och säger att mikarna är felkalibrerade och att tv-spel är för kulturellt utvecklingsstörda och arbetare.

11.39 Fotografering med hela familjen. Silvia står bakom kameran och ställer in självutlösaren. "Lite mer till höger, Daniel" säger hon flera gånger.

12.10 Photoshoppar in mig på familjefotot. Att man gick på den lätta.

20.00 Carl Philip är svinsur för att jag kallar honom cp. C som i Carl, och P som i Philip. Han borde vara förbannad på sin morsa och farsa, inte mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se