Hello tv!

Jaa, nu funkar det!
Men alltså, skandal att det tog så lång tid.
WTF, liksom?!
Det är så sjukt, man läser på vlt.se, aftonbladet.se, expressen.se och alla andra sajter att sändningarna försvann igår innan 20.00 och sedan var tillbaka vid 22-23-tiden, men så var det ju inte alls, inte för mig iallafall!
Min tv slocknade vid 18-tiden igår och kom tillbaka först nu, 18 sega timmar senare!
Jättekonstigt ju, men ack så skönt.
Precis när jag sett klart På smällen var tv-sändningen tillbaka, perfekt tajming.
Det enda dåliga är att jag inte läst min sociologibok under den tv-lösa tiden, meeen det kommer senare.
Herregud, klockan är ju bara barnet, och barn ska inte läsa kurslitteratur.
Ska ta och växa upp under dagen och få läsningen gjord.
Senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se