Inte så mycket "plugga plugga"

Det är mera "packa packa" och högar med grejer ö v e r a l l t.
Om två timmar måste jag vara klar och på väg ner mot stationen, men det känns som jag har för mycket saker som jag ska hinna med;

x Välja kläder.
x Packa.
x Lämna ett paket på Ica.
x Shoppa en ute-väska.
x Kasta sopor i äckligare än äckligaste soprummet, nu med blomflugor på varje kvadratmilimeter!
x Diska.
x Vattna blommorna.
x Och till sist skulle jag ju plugga. Det går sådär med det.

Låter inte som så farligt mycket att göra, men jo, för jag har knappt börjat med att göra något av de ovanstående sakerna.
Skulle behöva ett par extra timmar...

16.21
Damn it!
Bråttom jag har nu eller.
Nu stängs datorn av!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Blev inte så mycket plugga för mig heller denna helg, men men får vrålplugga hela nästa vecka, hemtenta att skriva och dugga (kort skrivning om en bok på tre hundra sidor)Ja just det och så två redovisningar också om VFU:n Jippie...

2009-05-24 @ 19:00:27
Postat av: Lejonstrand

Själv så har man salstenta på fredag, jippie för det också...

2009-05-24 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se