Lejonstrand is

Cooking!
Det ska lagas lasagne för första gången i mitt liv på köttfärsen jag hade kvar.
Hum, undrar om den blir godare än den på Chantals idag?
Nå, det kommer att vara gjord samma dag som den kommer ätas iallafall.
Och sen infryst visserligen...
Wish me luck!
Tror jag kommer att behöva den.

Senare:
Detn blev godare!
Och det skedde ett missöde, när jag skulle plocka ner mjölet (behövdes till lösa köttfärssåsen) så fick jag också ner en flaska med flytande honung och en öppnad påse med kokos.
Det hamnade på spisen, på golvet och mellan spisen och bänken.
Det var bara att hämta sopborsten...
Lasagnen blev annars ost-trådig och fint gyllenbrun, känner mig väldigt hemmafruig nu, haha.
Jag känner också att jag klarar allt!
Nå, förutom att plocka ner mjöl ifrån höga skåp :)

Ännu senare:
Lejonstrand is:
Mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se