Lista!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Inte var jag vaken iallafall.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Hittade den här listan.

Det sista du sa högt: Puss, hej (till mamma).

Det senaste någon sa till dig: Puss, puss. Hejdå (mamma).

Vad har du druckit idag: Persika- och hallonsmoothie, frukt och grönsaksshot-jox.

Vad var det senaste du åt: Torkad ananas.

Vad var det senaste du köpte: Ett par jeanstights för 100 spänn på Vila.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå.

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet.

Godaste glassmaken: Ändras rätt ofta. På valborg var det en kulglass som hette en himmelsk röra till exempel.

Sover du tungt: Ingen aning. Ja?

Drömmer du mardrömmar: Det händer, men det är läskigare att vara vaken.

Favoritlåt just nu: Den ------>

Vad ser du om du tittar till höger: Oj, en vit vägg!

Vad gör dig glad just nu:  Att min tv fungerar. Jag är en enkel människa som hatar teknikstrul.

Vad ska du göra härnäst: Torka håret.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Allmänt bra.

Favoritgodis: Årepraliner!

Sommarplaner?: Har inga, men jag hoppas på en sista minuten. Det ska bli en dålig sommar, folket!

Hur många kuddar sover du med: Tre

Spelar du något instrument: Nope.

Morgon eller nattmänniska: Natt numera.

Stjärntecken: Vädur.

Äckligaste insekten: Jag ogillar myror starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se