Lökigt

Ni som följer bloggen vet att jag lovprisat Coops frysta, hackade lök eftersom mina ögon brinner när jag försöker mig på att hacka "vanlig" lök.
Och den är verkligen jättebra MEN nu har jag kommit på en dålig sak med den (förutom priset) och det är att hela min frys nu luktar, inte doftar, lök.
Inte alls fräscht och jag antar att jag nu måste frosta av kylen och frysen för att kunna torka ur och då förhoppningsvis få bort den unkna odören, och det ser jag inte alls fram emot.
Det verkar jättejobbigt och det är därför jag hittills inte gjort det, även fast man väl ska frosta av typ en gång om året/halvåret?
Ser alltså extremt mycket fram emot detta...


Kommentarer
Postat av: viktoria

hejsan! skidglasögon säger jag bara! du sparar pengar och du slipper tårarna plus att det känns coolare å hacka lök med skidglasögon. stort plus om detta kombineras med mössa!

2009-05-19 @ 00:49:44
Postat av: Lejonstrand

Njae, har testat med simglasögon i yngre år, det funkade inte...

2009-05-19 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se