Namnen

  • Allt annat
  • Det är bara kläder
  • Gjort idag
  • Jag
  • Konsumerat
  • M is for music
  • Matnyttigt
  • Nyheter
  • Roooligt!
  • Shoppat
  • Tv-titt
  • Vill ha!

  • Hejhopp!
    Jag känner att jag behöver utveckla bloggen.
    Tänkte på kategorierna just nu, är det bra namn på dem?
    Ska jag byta namn på någon av dem? Och i sådana fall, till vaddå?
    Sen undrar jag fortfarande om typsnitten, what works?
    Och färger, hur fasen gör man om sånt?
    Och headern?!
    Ja, svarar någonnågon av frågorna blir jag en glad prick (här har jag btw inte svengelskat till det).


    Kommentarer
    Postat av: Vicky

    varför inte bara göra en kategori liksom? iaf jag läser bloggen i ordingg som inläggen kommer orberoendee på kategori

    2009-05-06 @ 18:37:41
    Postat av: Lejonstrand

    Mjo, men jag gillar kategorier :)

    2009-05-06 @ 18:41:09
    Postat av: vickan

    okey jag ska fundera på ett kategorinamn iaf, men nu kommer jag inte på nått på direkten

    2009-05-06 @ 23:45:46
    Postat av: Lejonstrand

    Alltså, du behöver inte klura ut något nytt. Det var mer en undran om de funkade eller inte.

    2009-05-06 @ 23:50:50

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
    Bloggtoppen.se