Oh lord

Haha, är så glad över att jag just kom på bästa namnet på J, mannen däruppe, tvetydigt värre haha.
Annars så kan jag inte riktgt förstå hur mycket jag bloggat idag, hela sidan är ju från idag (27de)!
Mycket fritid och liten vilja att plugga?
Ehrm, ja.
Men whatever, jag känner mig ändå rätt pepp över fredagens tenta, har en magkänsla som säger att det kommer att gå bra, hoppas innerligt att det stämmer.
Har nästan bara varit ute på internetet idag.
Just nu lyssnar jag på denna låt tex:
http://www.youtube.com/watch?v=DbOFg6Xmluk&feature=player_embedded
Ett band som ska spela på Hultsfred, vars namn eller låt jag aldrig hört förut, men ta mig tusan, det svänger katten :)
Nu ska man väl ta sig en sjusömnare för att ladda inför morgondagens intensiva pluggdag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se