Ojdå

Jag skrev om att jag missade fem samtal i förra veckan, minns ni det?
Tre kända nummer var det, men också två okända.
Kollade nyss upp de okända numren.
Det ena var ett telefonförsäljarnummer (figures).
Det andra var det inte, utan det kom ifrån Hultsfred!
Efter kanske 10 sekunders tänkande på varför någon därifrån skulle ringa mig, kom jag på det;
jag skickade in en volontärsansökning till Sonisphere i veckan (men också till Hultan tidigare).
OMG!
Det vore coolt att vara volontär där, men samtidigt ganska läskigt.
Man lär ju behöva campa och jag har ju inte världens bästa erfarenheter av tält...
Men ändå, coolt om det var någon festivalmänniska som ringde och ville ha mig.
Och att jag nu sumpa't?
Skulle ju vara bra att få något gjort i sommar och Småland är ju mitt släkt-"hood" hehe.
Nej men fan, nu blir jag lite nervös.
Måste kolla upp festivalsidan och sen försöka våga ringa upp det där numret.
Förresten, någon annan som eventuellt skulle vara på?
Jag kanske kan fixa in er, haha.
Nej men nu måste jag kolla in Sonispheres hemsida för att vara påläst inför imorgon.
Eller, kanske ska sova först and do it the first thing in the morning.
Det låter faktiskt lite bättre :)
Later, gater!

Kommentarer
Postat av: vicky

ring upp!

2009-05-19 @ 00:51:11
Postat av: Lejonstrand

I did! Tack för boosten :)

2009-05-19 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se