Planering

Nu när denna helg snart är över, börjas det att planera inför nästa.
Torsdag eftermiddag blir det att åka hem, tror att det blir besök hos pappa då, eventuellt att bara vara hemma hos mamma.
Fredagen ser jag fram emot allra mest!
Då blir det för det första Bounce och för det andra utgång, som det ser ut nu kan det bli någon Stureplanskrog.
CaroLinn har ju varit och besökt ett par sådana krogar och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var avundsjuk.
Så, jag hoppas att det blir något bra ställe man är ute på under fredagskvällen, Stureplanskrog eller inte låter jag vara osagt, jag är nöjd bara det är bra musik, bra drag och bra människor.
Inte allt för många krav, ey? :)
På lördagen hade jag tänkt att inte vara alltför sent i säng eller bakis efter man sovit, för då tänkte jag ta en sväng till stan och shoppa lite grejer a la Stockholm (dvs sånt som inte finns i V-ås).
Men planering alltså, det är mycket sånt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se