Rena rama natta

Det kommer det kanske att bli för mig.
Det är först nu jag piggnat till, men jag anar lite av trötthets-huvudvärken lite då och då, vilket suger rätt hårt.
Men men, jag har haft en extremt aktivitetsfull helg som gett mig en hel del (fredagen i mitt ♥).
Ska såklart författa ett inlägg om det, men inte nu, kanske senare idag om det "känns rätt" höhö.
Nåväl, godnatt mer er nu, så hörs vi imorgon.
Jag kommer att vara trött även då, men ni kommer att se mer av mig, vare sig ni vil eller inte (nu börjar tröttheten tala, precis som i lördagsmorgon, kände mig som V när hon babblar en massa goja och man bara responderar "Va?!")
Men som skrivet, mer om detta senare.
Jag kanske t.o.m. lägger upp min seminarieuppgift här?
Oj, nu var det gojan i mig som talade, "Goddag, goddag" liksom hehe.
Nej men skriva klart detta inlägg var det ja, GODNATT (igen)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen, fredag-lördag var absolut bäst! Lyckad kväll/natt!=)Borde vi göra om någon gång. Hmm, synd bara att det får vänta till hösten/sensommaren

2009-05-25 @ 16:36:00
Postat av: Schamilla

Ja, säg att det känns rätt!

2009-05-25 @ 16:38:00
Postat av: Lejonstrand

Haha, ja det ska väl komma något...

2009-05-25 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se