Sturecompagniet

Eftersom jag inte tog några bilder där själv, kollade jag upp några på stureplan.se.
Här var vi:
Sturecompagniet
Snyggt är det minsann.
Fille, Danny Bremer
Bounce-Fille var där! Kul att se han igen, så att säga. Var för fegis för att gå fram och säga att han och resten av bounce-arna är grymma :D Okej, vad hände på Sturecompan?
Vi kom in i princip på en gång, Linn fick gå i en separata trappa.
Väldigt ensam såg hon ut där i gratis entré-trappan, jag ville joina henne :P
160 spänn gick entrén på för oss övriga och jag passade på att spränga en femhundring, "småpengar" kanske man kallar man det på Stureplan?
Folket där var mestadels väldigt uppklädda, vilket märktes mest på killarna eftersom tjejer i princip alltid klär upp sig när det är utgång på g.
Väldigt stiligt kan jag tycka :)
En liten överaskning var hur mycket, ursäkta mitt ordval, men "vanliga människor" det var där.
I mitt huvud fanns iallafall, ja ska vi kalla det "fördomen" att det var lite mer exklusivt än så, men numera får krogarna inte diskriminera, så det är kanske därför.
Usch nej, nu blev jag snurrig i huvudet, men till sist kan jag skriva att det var ett helt okej ställe!
Kändes extremt skönt att slippa alla 18-åriga fjortisar (sic!) och att inte känna sig längst och äldst på stället.
Jag antar att man fick lite vuxenpoäng för det?
Fast de spelade lite weird låtar, tycker att Enrique Iglesias-låten borde ha gett minus vuxenpoäng, men den gillade i varje fall inte jag...
En del dans blev det, Dansa med Leroy-moves och one-kick som jag fortfarande suger på, haha.
Nåväl, sluta skriva skulle jag ju, men skriv en kommentar om jag missat något!
Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se