Träningsvärk

Vi gick nämligen på dansfest igår!
Vi dansade bachata och merengue (kolla klippen nedan) sen så blev det lite zouk och några danslekar också.

Jätteannorlunda, men kul!
Jag fick värsta dans-crushen på en jag dansade med, Johan hette han.
Han var duktig på att lära ut och skrattade typ hela tiden.
När vi pratade hade vi också jättekul och han hade väldigt spännande dansbakgrund.
Han hade hållit på med capoeira (stavning?), breakdance, salsa, zouk mm, och sist men inte minst cheerleading!
Sen så såg han ut lite grann som Tony Irving också, lite kul det.
Skulle absolut kunna tänka mig att gå och dansa igen, meeen jag skulle nog inte gå en kurs i pardans.


Vad tycker man om träningsvärken då?
Jaa, det är ju gött att musklerna har fått en genomkörare, men det är ju inte direkt skönt att ha värk :S
Kan inte komma ihåg senast jag hade träningsvärk, så det är ju jättebra att veta jag fortfarande kan få det, höhö.



Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hahah, ja riktigt kul var det! =) Var en väldigt lyckad avslutning på helgen tycker jag, Valborg i Uppsala är bäst! Kramar

2009-05-04 @ 17:38:06
Postat av: Lejonstrand

Absolut, så var det! Kram kram =)

2009-05-04 @ 20:48:07
Postat av: Lejonstrand

Absolut, så var det! Kram kram =)

2009-05-04 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se