Trötterötter

Tv funkar fortfarande inte.
Com hem kan ju ta och comma igen snart tycker jag (jag har typ 100 sådana på lager).
Tv-stilleståndet har pågått länge nog.
Hoppas det funkar imorgon bittisch bara.
Nu är jag nästan så trött att jag känner mig svimfärdig (men bara nästan), då är det dags att sova!
Dessutom segar sig datorn också, undrar om det beror på att alla andra också surfar istället för att kolla tv eller om det är min knäppis till dator som spökar igen.
Nej nu kan jag knappt se rakt, hej ser-med-ögonen-i-kors!
Godnatter!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Ja, nu kan vi bilda klubb! =) "Vi utan Tv" Nää snart ska man typ gå en halv mil... Och du hade rätt jag är inte längre sugen på pizza...

2009-05-06 @ 09:38:03
Postat av: Lejonstrand

Told you so! Och jag vill verkligen, verkligen inte vara med i den klubben.

2009-05-06 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se