Veckans vädur

 
Vecka 22 (25 maj - 31 maj)

KÄRLEK Du är omtyckt även om de dina inte alltid säger det direkt till dig. Men till veckans slut så tror jag att du får höra rara ord. Kärleken är på väg in i en ömsint och rar period.
ARBETE/HÄLSA Det är en svår vecka att söka nytt arbete i. Det kan bero på brist på arbetstillfällen, så var rädd om det jobb du redan har. Bli inte irriterad nu utan var överseende med andras fel.
EKONOMI Med pengar bör du ha det ganska så gott. Det räcker nog även till att bjuda upp till läcker fest, du verkar vara generös nu. I spel tycks du dock inte få någon vinst.

Lyckotal: 3, 9, 15, 18, 25, 29, 46
Bästa lyckotal: 25


Tolkar jag rätt innebär detta att jag kommer få komplimanger, att jag ska satsa stenhårt på att plugg till tentan, att jag inte ska irritera mig på andras dumheter, att jag har pengar (stämde redan i måndags) och att det blir FEST! :D
Men det kanske bara är det där med pengar som stämmer in på mig?

Något stämmer ju alltid in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se