Woho!

Enligt uppgift i LADOK-systemet vid Mälardalens högskola
har du fått följande betyg på hel kurs:
According to the information provided from the LADOK system
at Mälardalen University, you have received the following grade
for a completed course:

SSO114 Interaktion, identitet och kultur   7.5 hp
SSO114 Interaction, Identity and Culture   7.5 Credits

Betyg (Grade) G 2009-04-24
Examinator (Examiner): Tomas K
ECTS-betyg (ECTS grade):  

Om du har frågor om resultatet var vänlig kontakta den institution
som ger kursen.
If you have questions about the results, please contact the department
responsible for the course.


Sa jag "WOHO"??
Jag var 100 % beredd på omtenta den 6 juni eftersom tentan verkligen gick jättedåligt (trodde jag).
Jag som inte heller gjort 2 av 3 inlämningsuppgifter på kursen, helt sjukt ju!
Nej, detta kan inte stämma, låter för bra för att vara sant.
Omväxlat min kod på tentan med någon annans, kanske?
Till dess jag hämtar ut tentan kommer jag att vara superglad iallafall.
Står här vid en av skolans datorer och flinar som en galning, haha, men ni anar inte hur glad (men något misstänksam) jag är över detta.
Dessutom är jag ett steg närmare att få csn nästa termin, en kurs till bara :D

Kommentarer
Postat av: Carro som är ny telefonsvarare

Grattis!

2009-05-20 @ 19:47:01
Postat av: Vicky

GRATTIS!!

2009-05-20 @ 22:33:15
Postat av: Lejonstrand

TACK! :D :D :D

2009-05-21 @ 08:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se