Chop, chop. Shop, shop.

Galet många beställningar över nätet har gjorts.
Fick i förra veckan hem ett paket ifrån H&M där jag tyvärr blev besviken på nästan allt som var i den och för ett par minuter sen la jag en beställning på Lindex eftersom jag suktat efter deras oversizade leopardtisha för länge nu.
Genom mamma har jag beställt en massa party- och vardagsgrejer ifrån Haléns och Ellos också.
Det sjuka är att mamma beställde allt det jag ville ha ifrån katalogerna, men det allra sjukaste var att jag fick beställa ett par skor, det brukar krävas mycket övertalande för att det ska ske annars, det är nämligen så att jag bara köpt ett par skor en enda gång på det sättet under min livstid.
Mamma tycker det är bättre att köpa skor IRL även fast hon skulle använda den förkortningen för att beskriva det, LOL!
Hoppas nu att det är bra skit man får hem, och inte bara, ehm, skit ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se