David Guetta!

Jag har en massa favvisar på hans nyaste platta.
Fick medleyt här nere gratis på David Guettas hemsida och den har blivit flitigt spelad i min mp3, mer än låtarna själva eftersom jag skaffade dem först senare.
Alla sju låtar som är med gillar jag tokmycket och de har också blivit favoriter.

De som spelas är:
When love takes over feat Kelly Rowland
Gettin over feat Chris Willis
I wanna go crazy feat Will.I.Am
Sexy bitch feat Akon
Memories feat Kid Cudi
Choose feat. Ne-Yo
One love feat Estelle
Inte helt pjåkiga gästartister :P
Mixen är så himla bra gjord, älskar hur den är ihopsatt, ONE LOVE ♥

David Guetta - One love-medley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se