Film och godnatt

HOPPLÖS & HATAD AV ALLA
Låter väl som en hoppfull film att se på en fredag? :P
Nej men så blir det när man inte orkar gå ut på krogen och hittar en film man har velat se ett tag.
Nu efteråt känner jag väl att det inte var den bästa filmen jag sett, men den var absolut värd 19 kronor!
På tal om dvder så såg jag att de ska öppna en butik imorgon där de ska sälja dvder för 10 kr styck, det låter ganska kalas.
Ska nog ta en titt in dit imorgon, tillsammans med en massa andra nyfikna antar jag.
Men nu, ladies and gentlemen, är det dags för mig att slagga.
Imorgon blir det förhoppningsvis lite shopping, mer filmtittande och spelkväll och det måste man ju vila upp sig till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se